החלפת ברך בגישה קינמטית

ניתוח החלפת ברך בגישה קינמטית הוא ניתוח שאנחנו חייבים שמנתח מומחה שהוא אורתופד מומחה יערוך לנו. כאשר יש לנו צורך בניתוח החלפת ברך אנחנו חייבים ללכת לקבלת ייעוץ רפואי מרופא מומחה. יש צורך בניתוח החלפת ברך פעמים רבות כחלק מהחלמה מפציעת ספורט בה התנפץ לנו הסחוס של הברך או כחלק מפציעה בה נפלנו ונשברה לנו הברך. לא משנה מה הסיבה שבגלל אנחנו צריכים לעבור את הניתוח חשוב שנקפיד לעבור את הניתוח מידי רופא אמין שאפשר לסמוך עליו. 

מתי צריך להחליף ברך?

אז מתי יש צורך בניתוח להחלפת ברך? אנחנו צריכים לעבור ניתוח להחלפת ברך כאשר יש לנו בעיה רפואית בברך כתוצאה ממחלה, נזקים של גיל או פציעה שלא מאפשרת לנו לקפל את הברך או לדרוך על הרגל. כאשר יש לנו בעיה רפואית מסוג זה אנחנו חייבים להתמודד אתה ולא לנסות להדחיק זאת ולדחות את הטיפול בה. ככל שנקדים ללכת לרופא ולקבל טיפול כך המצב הרפואי שלנו ישתפר מהר יותר ונוכל לחזור ללכת ולרוץ עם הרגל שלנו.

למה כדאי להחליף את הברך?

כדאי להחליף את הברך הטבעית שלנו בברך מפלטינה או מתכת אחרת כאשר יש לנו סדקים או שברים בברך שלא יכולים להתאחות. אם הברך נשברה או נסדקה לנו בעקבות פציעה אז הסבל שלנו הוא רב וגדול. הכאבים של ברך מרוסקת הם חזקים מאוד ולוקח זמן עד שהם נחלשים ונפסקים לגמרי (לעיתים הכאב בברך ימשך על החיים שלנו). בשביל שנוכל להתמודד טוב יותר עם הכאב ולגרום לו לחלוף אנחנו חייבים לעבור טיפולים אורתופדיים שונים שיכולים לחזק את הרגל שלנו ולהפוך אותה לרגל שאפשר ללכת אתה בחופשיות ובאופן טבעי ללא שום מאמץ.

עם כאבי ברכיים ובעיות ברכיים אסור לשחק או לדחות את הטיפול. בשביל שתהיה לנו איכות חיים גבוה יותר אנחנו חייבים להשקיע בטיפול בברכיים שלנו וברגליים שלנו באופן כולל. טיפולים אלו בין אם מדובר בטיפולי פיזיותרפיה או בניתוחים או בשילוב של השניים יסייעו לנו לחזק את הגוף שלנו ולהרגיש טוב יותר.

צילום:freepik

You may also like...

דילוג לתוכן