מסעדות בצפון תל אביב

ירושלים היא אולי הבירה של מדינת ישראל, אבל אין שום ספק מיהי הבירה הקולינרית של ישראל, בתחום הזה תל אביב לוקחת, ובפער ענק. אם בעבר בני אדם הסתפקו בארוחת ערב ביתית שכללה חביתה, לחם, וסלט ירקות, היום רמת הדרישה שלהם גבוהה בהרבה. ההיפתחות לעולם, תכניות הבישול המצליחות בערוצי הטלוויזיה השונים, וכמובן שהרשתות החברתיות ובראשן אינסטגרם הפכו לא מעט מאיתנו למכורים למסעדות. אם אתם מחפשים מסעדות שכדאי לאכול בהן, אז הגעתם למקום הנכון.

 

מסעדות מומלצות בצפון תל אביב

אם לא הסתובבתם או ביליתם בצפון תל אביב בזמן האחרון נכונו לכם כמה הפתעות. רמת התחלופה בקרב בתי העסק וביחוד בקרב עסקי האוכל היא גבוהה מאוד, וכמובן שמגפת הקורונה טרפה את הקלפים ושינתה את התחום באופן משמעותי וניכר. כדי לחסך לכם זמן הכנו כאן במיוחד בשבילכם רשימה של מסעדות לא פחות ממעולות בצפון תל אביב.

 

1.       מסעדת סיטארה – סיטארה היא מסעדה יוקרתית שנחשבת לאחת המסעדות הטובות ביותר בצפון תל אביב. המסעדה נפתחה בשנת 2004 במתחם סי אנד סאן, והעובדה שהיא שרדה כל כך הרבה שנים בשוק הקשוח של עסקי האוכל היא כבר עדות ראשונה על רמתו הגבוהה של המקום. במסעדה תוכלו להתפנק בתפריט ים תיכוני עשיר שכולל מנות כמו שווארמה מדגי ים ועוד, לצד סושי ברמה הגבוהה ביותר. המסעדה לא כשרה.

 

2.       מסעדת טורקיז – טורקיז היא גם מסעדה ותיקה מאוד בתל אביב, והיא פתוחה משנות ה- 90. במסעדה שנחשבת לאחת האופציות הטובות ביותר לארוחה בתל אביב תיהנו גם מנוף נפלא לים במהלך הארוחה. המסעדה מתמקדת אמנם במאכלי ים כמו פירות ים ודגים, אך יש בה עוד שלל מנות מגוון וטעים. נכון שהמסעדה יקרה, אבל המחיר שווה את זה ללא ספק. המסעדה לא כשרה.

 

3.       מסעדת גרקו – גרקו היא אימפריה של אוכל יווני, כזו שעשתה מהפכה בתחום האוכל בישראל, ואין הרבה מקומות שניתן לומר עליהם דבר כזה. לפני שגרקו נפתחה היה קשה מאוד למצוא בארץ אוכל יווני איכותי ברמה גבוהה, אך גרקו שינתה את המצב. מדובר על מסעדה יוונית אותנטית, כזו עם מוזיקה יוונית ואלכוהול יווני. המסעדה לא כשרה.

 

4.       מסעדת 206 – את מסעדת 206 לא צריך להציג, לא לתל אביבים, וכמובן שלא לאוהדי מכבי תל אביב בכדורסל. המסעדה הוותיקה שפועלת כבר מעל 30 שנה מתמקדת בבשרים משובחים, ותוכלו למצוא בה הפתעות גם בתפריט הדגים. המסעדה מהווה מקום החגיגות המיתולוגי של קבוצת מכבי תל אביב בכדורסל.

 

5.       מסעדת גלוטריה – גלוטריה היא אחד המקומות היחידים בישראל שבו תוכלו ליהנות מתפריט שלם ללא גלוטן. שף ערן זינו משקיע הרבה מאוד בתפריט ומצליח להכין אוכל מופלא שלא מכיל גלוטן בכלל אלא מבוסס על קמחי בריאות. גם אם אין לכם צליאק או בעיה בריאותית שאוסרת עליכם לאכול גלוטן אנו ממליצים לכם להגיע למקום. המסעדה לא כשרה.

 

6.       מסעדת חוות צוק. חוות צוק היא אחד הלהיטים החמים ביותר בצפון תל אביב. במקום תמצאו גישה קלילה ונעימה לצד הקפדה בלתי מתפשרת על איכות חומרי הגלם שנכנסים למקום, ובמיוחד הבשר. המקום מתמקד בבשרים ותוכלו למצוא בו המבורגרים שונים, נתחים שונים על העצם, וחווית בשר אמיתית. המסעדה לא כשרה.

 

סיכום

תל אביב היא ללא ספק המרכז הקולינרי המוביל בישראל, ויש שיאמרו שהיא אף נמצאת על מפת הקולינריה העולמית. עכשיו, לאחר שתמו הגבלות הקורונה, הגיע הזמן לצאת וליהנות ממה שיש לנו ממש מתחת לאף!

You may also like...

דילוג לתוכן