דירות למכירה בצפון תל אביב

תל אביב היא עיר הבילויים של ישראל – העיר הזו שלא ישנה אף פעם ותמיד ניתן יהיה למצוא אנשים משוטטים ברחובות בשעות הקטנות של הלילה. עם זאת, אם שבעתם קצת מבילויים הסוערים ואתם מעוניינים לגלות את הצד השקט והיותר אטרקטיבי של העיר המדהימה הזו, אתם מוזמנים להתעניין דווקא במקום בו הכל יותר רגועה, שקט ומותאם למשפחות ואף צעירים.

 

צפון תל אביב – הבחירה הטובה ביותר

כאשר בוחנים את צפון תל אביב השקטה והפסטורלית, ניתן להבחין ברחובות נקיים ושקטים, המלאים בגינות ירוקות ופינות ישיבה רבות. ניתן למצוא באזור את פארק הירקון בו ניתן לצאת לשיט או לעשות פיקניק למרגלותיו. בנוסף, קיימים באזור מוזיאונים רבים, נמל תל אביב המפורסם ועוד מגוון רחב של חופים מרהיבים. מדובר באזור יוצא דופן, הן לאור המרכזיות שלו והן מפני שהוא מציאה שקט ונוחות שלא ניתן לתאר.

 

מסעדות בצפון תל אביב

אם אתם מחפשים קולינריה טובה ותוהים מה ניתן לאכול בצפון תל אביב, תוכלו למצוא מספר רב של מסעדות, אשר מוכתרות כמסעדות המובילות בארץ. ביניהם, ניתן למצוא את מסעדת טורקיז אשר ממוקמת במתחם "סי אנד סאן". כמו כן, אם אתם מעוניינים לשתות קפה במסעדת ביתא האיכותית, אתם יכולים לקפוץ למרכז ברודצקי ברמת אביב, וכן לקפוץ למסעדות מובילות כמו שפצל'ה, 206 דגים ועוד.

 

כושר בצפון תל אביב

במידה שאתם מתעניינים בדירה באזור הצפון, אין לנו ספק שאתם רוצים לדעת גם היכן ניתן לעשות כושר באזור. המקום המוכר והטוב ביותר הינו הספורטק אשר ממוקדם בשדרות רוקח. בספורטק קיימים מגוון רחב של מגרשים וניתן לשחק שם כדורסל וכדורגל, לרוץ, לשחק טניס ואף לטפס בקיר הטיפוס המצוי באזור.

 

היכן ניתן למצוא דירות לרכוש בצפון תל אביב?

ישנם מגוון רחב של אתרים בהם ניתן למצוא אפשרות לרכוש דירות בצפון תל אביב. אנחנו ממליצים לכם לתור אחר דירות ובתים באתרים כגון יד 2 ומדלן, וכן לחפש בקבוצות הפייסבוק השונות בהם לעיתים קרובות ניתן למצוא דירות שוות במחירים אטרקטיביים.

 

לסיכום

אין ספק שחיפוש אחר דירה למכירה בצפון תל אביב, בין אם מדובר בהשקעה ובין אם מדובר במגורים, זה כיוון מעניין שמושך אנשים רבים. באזור תוכלו למצוא מגוון רחב של מוסדות חינוך, מסעדות, מקומות בילוי וחיי חברה תוססים. יחד עם זאת, היתרון המשמעותי ביותר של המיקום הזה הוא שהוא בלב תל אביב, אך אינו סובל מהעומס, הצפיפות והרעש של מרכז העיר. בהצלחה!

You may also like...

דילוג לתוכן