פסילת רישיון בגלל מצלמות מהירות

במחלקת הרכבים בניו יורק אין הרשעות פליליות לנהגים בעלי רישיון לא מסחרי בתחומי שיפוט אחרים, למעט חיובי תעבורה שבוצעו במחוזות אונטריו, קוויבק וקנדה. רישיון הנהיגה הניו יורקי שלך עלול להישלל אם לא תענה על כרטיס תנועה נע במדינות קליפורניה, אלסקה, מישיגן, מונטנה, אורגון וויסקונסין. בחלק מהמדינות הרשעות בדרכים באונטריו ובקוויבק אינן מתווספות לנקודות שאתה מקבל במדינת ניו יורק בגין הפרת קוד הכביש או נהיגה ללא רישיון.

אם אתה נהג באחת משש המדינות המפורטות לעיל

ייתכן שרישיונך במדינה שלך נשלל אם אינך מגיב להפרת תעבורה ויזמן לניו יורק. על מנת לקבל אישור לרישיון NYS שלך, עליך לספק למחלקת כלי רכב מנועי NYS הוכחה לכך שהכרטיס להפרת התעבורה בוצע. הרשעה בגין נהיגה ללא רישיון עלולה לגרום להשעיה או לשלילה על ידי שר החוץ האמריקני.

נקודות אלו משמשות את מחלקת המדינה באילינוי לקביעת משך ההשעיה או ביטול רישיון הנהיגה שניתן להטיל

נהגי אילינוי בני 21 ומעלה יכולים לצפות עד שלוש הרשעות בגין נזקי גוף רשלניים שניתנו במשך 12 חודשים בתוך שנה. זכור שפסק דין אשם בפיקוח שיפוטי אינו מעניק נקודות באופן אוטומטי לאדם שיש לו רישיון נהיגה. מי שצובר יותר מדי כרטיסים בפרק זמן קצר מסתכן באיבוד רישיון הנהיגה שלו. שלילת רישיון נהיגה לא אמורה להיות אחת ההשלכות האפשריות של הרשעה במקרה של עבירות תנועה קלות כמו נהיגה במהירות מופרזת, נהיגה מעל תמרור עצירה, העברת נורה אדומה או הודעות טקסט במהלך נהיגה.

אם תקבל יותר מדי נקודות בפרק זמן מסוים

במדינות רבות בדרך כלל שנתיים או שלוש, אתה יכול לצפות לבטל את הרישיון שלך. קיים סיכון נוסף למשיכת רישיון נהיגה אם אינך משלם עבור כרטיסים למצלמות תנועה. הפרת חניה, אגרה ומצלמות אוטומטיות, כמו גם יותר מדי כרטיסים שלא שולמו, יכולים גם הם להוביל להשעיה.

המגבלה לכרטיסים שלא שולמו היא 10 x 10 = 5, כלומר אם יש לך 4 כרטיסים ללא תשלום רישיון הנהיגה שלך לא ייחסם, אך אם תקבל חמישית הוא ייחסם.

נהגים זרים שלא מצליחים לשלם את הכרטיסים שלהם עד לתאריך היעד עומדים בפני קנסות כמו פסילה וקנסות. אנשים עם היסטוריית נסיעות שיכולים להוכיח שלא שילמו עבור כרטיסים שלא שולמו חייבים לשלם.

מי שעובר את המהירות המותרת המקומית 12 מיילים ומעלה לשעה יקבל כרטיס משוטר תנועה עצור

הפרות של מצלמות מהירות אינן דורשות הופעות בבית המשפט, אך יש לשלם עבורן כרטיס. מינהל כלי הרכב של מרילנד מוציא כרטיסים מצולמים לנהגים הממהרים לתקן מצלמת תנועה.

כאשר מצלמת מהירות מסמנת מכונית חולפת

ה- MVA משתמש בלוחית המספר כדי לזהות את הנהג ומקבל עותק של צילום ההפרה בדואר. לאחר זיהוי תקין, הבעלים הרשום של רכב התאונה ישלח הצעת מחיר המכילה תמונה של מהירות רכב התאונה על בסיס לוחית הרישום שהתקבלה. תאריך, שעה ומקום של הפרת המהירות וכן מספר לוחית הרישום של הרכב נרשמים.
כדי לשמוע עוד מידע בתחום של פסילת רישיון בגלל מצלמות מהירות ועורך דין מרב"ד באפשרותך לבקר באתר tabura.co.il

זה חל ללא קשר לשאלה אם מדובר בהפרה קלה כגון מהירות מהירה מהמותר

או הפרה חמורה כמו עקיפה לא חוקית של אוטובוס בית ספר או חריגה מהמגבלה המהירה באזור בנייה. החוק מסיים את הפרקטיקה של מניעת נהגים עם קנסות מחויבים לחדש את רישיונם. לפי כותרת 92, פרק 2, סעיף 1040.30 לחוק המינהלי באילינוי, אדם שיש לו לפחות שלוש הרשעות הקשורות לתעבורה בתוך 12 חודשים עשוי להיפסל רישיון הנהיגה שלו. על פי החוק החדש, ערים כבר לא יוכלו להגיש בקשה לרישיונות נהיגה לנהגים עם לפחות חמישה כרטיסי אור אדום או מצלמת מהירות שלא שולמו. מחוקקי אילינוי הצביעו לסיום הנוהג של ביטול רישיונות נהיגה עבור כרטיסי אכיפת חוק אוטומטיים שלא שולמו ועל פי דיווח של מליסה סנצ'ז של ProPublica, עשרות אלפי תושבי אילינוי יראו את זכויות רישיון הנהיגה שלהם מופדות על פי חוק כחלק של חבילת רפורמה גדולה יותר בתחום המשפט הפלילי. השינויים יחזירו או יעלו השעיות או השעיית רישיונות לאנשים עם לפחות 500,000 רשומות במדינה.

עיתוי החוק, שהועבר כחלק מחבילת רפורמה בפלילים רחבה יותר, הורגש במיוחד לאור התקופות הכלכליות הקשות באילינוי בגלל COVID-19.

בשנת 2018 דיווחה ProPublica כי נהגים שחורים בצד המערבי והדרומי של שיקגו נפגעו באופן לא פרופורציונלי בשל ביטול רישיון לכרטיסים שלא שולמו

חלק מסדרת תוכניות כרטוס וגביית חובות עירוניות שהכבידו על העניים והובילו לעשרות אלפים. של פשיטות רגל.

מצלמות מהירות קיימות בכל מדינת מרילנד

עם מצלמות רחבות היקף הממוקמות באזורים סואנים, אזורי בית ספר וצמתים מסוכנים. לנהגים יש אפשרות להילחם או להקל על קנסותיהם, ומקבל הכרטיסים יכול לשלם את הקנס על ידי שליחת המחאה בדואר, ובכך לחסוך להם את הבעיה להביא את תביעתם לבית המשפט. מצלמות מהירות ומצלמות אור אדום הן טכנולוגיות אכיפה אוטומטיות המשמשות באילינוי לזיהוי ומניעת נהגים שנמצאים באורות אדומים ובמהירות מהירה.

You may also like...

דילוג לתוכן