פיצה בצפון תל אביב

בשלב זה של ההיסטוריה הישראלית, פיצה היא מצרך לאומי, שאומץ באופן לא רשמי ממקום הולדתה מעבר לאוקיינוס ​​באיטליה. לכל עיר יש את הפיצריות המרכזיות שהיא מתהדרת בהן, אבל אם נודה באמת – תל אביב היא בירת הפיצה הישראלית וניתן למצוא בה מגוון פיצריות ומסעדות אשר מוכרות פיצות שלא מביישות את רומא. אנחנו כאן כדי לעזור לכם למצוא את הפיצריות הטובות ביותר הנמצאות בצפון תל אביב.

 

פיצה גרינברג

מי מאיתנו לא מכיר את המסעדה היוונית המפורסמת גרקו, מבית היוצר של צביקי עשת אשר אחראי גם על ביסטרו גרינברג והג'לטריה. אז אותו גאון קולינרי הביא לעולמנו בחסדו הרב את פיצת גרינברג 25, אשר ממוקמת בדיוק בכתובת זו. הפיצה הזו לחלוטין מדורגת כאחת הטובות בתל אביב, אם לא בישראל בכלל. מעבר לטעם הנהדר של הפיצה, מדובר במקום אשר מספק משלוחים מהירים, שירות מצוין וטייקאווי שמגיע חם.

כתובת: גרינברג 25, תל אביב

 

פיצה יואב

אנשים רבים יגידו שפיצה יואב היא אחת הפיצות השכונתיות הטובות ביותר. הפיצרייה מספקת מגוון רחב של פיצות בהרכבה עצמית ומאפשרת להרכיב מנות מטורפות הכוללות פפרוני, פיצה פופאי ופיצה יוונית. כמו כן, היא מציעה אפשרויות של פיצה ללא גלוטין וכן דילים של מאנץ' לילי אשר כוללות גם קינוחים או תוספות מגניבות כמו נקניקיות עגל.

כתובת: משה סנה 54, תל אביב

 

הרשתות האהובות

לצד הפיצריות המיוחדות, ניתן למצוא בצפון תל אביב גם נציגויות של הרשתות האהובות כמו פיצה האט, פיצה דומינוס ופיצה עגבניה.

 

לסיכום

במידה שחשקה נפשכם בפיצה שווה ממגוון סוגים, אנחנו ממליצים לכם לגשת לאחד מהסניפים שצוינו בכתבה או לחלופין לבצע משלוחים מהירים וטובים מאותן הרשתות. אנחנו בטוחים שתהיה לכם חוויה מהנה וטעימה ושלא תצטערו. מאחלים לכם בתיאבון!

You may also like...

דילוג לתוכן