מוניות בצפון תל אביב

בימים חמים או גשומים, או סתם בימים שבא לכם להתפנק, דרך התחבורה המהירה והיעילה ביותר הינה הזמנת מונית. אם אתם נמצאים בצפון תל אביב, יש לכם מגוון אפשרויות בהן אתם יכולים להשתמש כדי להזמין מונית במהירות ובעילות מבלי לטרוח יותר מדי. ריכזנו עבורכם את כל הפתרונות הטובים והנוחים ביותר להתניידות מצפון תל אביב למחוז חפצכם.

 

הזמנת מוניות דרך אפליקציה – חברת גט (לשעבר גט טקסי)

האפשרות הפשוטה ביותר בעידן המודרני היא הזמנת מונית באמצעות הטלפון בעזרת חברת גט אשר מוכרת גם בשמה הקודם גט טקסי. מדובר בחברה שהוקמה על ידי ישראלים ומאפשרת להשתמש באפליקציה לצורך הזמנת מוניות  ושליחויות דרך הטלפון החכם שלכם. למעשה, האפליקציה משתמשת בשירות מבוסס מיקום אשר מאפשר לנהגי מוניות ולנוסעים לתקשר זה עם זה באופן ישיר, ובין היתר לתאם איסוף, לבצע תשלום ולתת משוב.

היתרון של החברה היא שניתן לעשות הכל בקלות ובמהירות דרך האפליקציה – לשלם, לראות היכן הנהג ממוקם וכן להבין מה הדירוג שלו והאם הוא מתאים לכם.

 

מוניות תל אביב און ליין

מוניות תל אביב הן חברת מוניות במסגרתה ניתן להזמין מוניות בטלפון או באתר. החברה בעלת זמינות מיידית, היא כוללת 200 מוניות לשירותכם ואף מעניקה עד 30% הנחה על נסיעות בין עירוניות. יתרה מכך, ניתן להזמין דרכה הובלות קטנות לכל יעד בארץ.

ניתן ליצור קשר במספר: 03-3810003.

 

תחנת מוניות תל אביב

מדובר בתחנת מוניות אשר המוניות בה פעילות 24/7, כולל ימי שישי, שבתות וחגים. התחנה פעילה שנים רבות וזמינה מאד לתושבי צפון תל אביב

ניתן ליצור קשר במספר: .03-699-2255

 

לסיכום

אם אתם מעוניינים להזמין מוניות בצפון תל אביב, אנחנו ממליצים לכן להשתמש באחת מאפשרויות שירותי המוניות אשר הוצעו בכתבה ומאחלים לכם נסיעה בטוחה!

You may also like...

דילוג לתוכן