דירות להשכרה בצפון תל אביב

צפון תל אביב הוא החלק שנמצא מצפון לנחל הירקון בעיר תל אביב. השכונות בצפון תל אביב נחשבות לאזורי ביקוש נחשקים כבר שנים רבות, כאשר המיקום שלהן הוא היתרון המרכזי. מצד אחד שכונות הצפון קרובות מאוד ללב העיר תל אביב, ומצד שני הן מספיק מרוחקות ממרכז העיר כדי לאפשר חיים שקטים ורגועים יותר ולא חיים בלב ההמולה התל אביבית. השכונות מהוות למעשה פרברים שקטים בתל אביב.

 

איך למצוא דירה להשכרה בצפון תל אביב?

אם אתם מחפשים דירה להשכרה בצפון תל אביב הדבר הכי חשוב הוא להיאזר בסבלנות. מכיוון שמדובר על אזור חם מאוד, יכול להיות (ואפילו סביר להניח) שייקח לכם לא מעט זמן למצוא את הדירה המבוקשת, זו שמתאימה לתקציב שלכם ועונה על כל הצרכים שלכם. את החיפוש כדאי להתחיל מרשת האינטרנט כמובן, שם תוכלו למצוא שלל אתרים שעוסקים בנושא ובהם ניתן לחפש דירות על פי מאפיינים. בנוסף, כדאי לדעת שישנם דפים וקבוצות ייעודיים ברשת הפייסבוק שבהם יש לא מעט דירות. מקור מידע נוסף, ואולי האמין והטוב ביותר הוא כמובן חברים ובני משפחה. אין כמו היכרות אישית, ושווה לברר עם חברים, מכרים או בני משפחה האם מישהו שמע על דירה טובה שמתפנה בצפון תל אביב או שאולי חבר שלו מחפש מחליפים לחוזה. חשוב שתדעו שדירות רבות עוברות 'מפה לאוזן' ולכן חשוב שחברים שלכם ידעו שאתם מחפשים דירה.

 

דירות להשכרה בצפון תל אביב

חשוב לדעת שצפון תל אביב הוא אחד האזורים המבוקשים והיקרים ביותר בישראל. בשכונות אלו גרה אוכלוסייה ממעמד חברתי כלכלי גבוה, והמיקום שלהן נחשק מאוד, מה שהופך את המגורים בהם לעסק יקר מבחינה כלכלית. ערכנו עבורכם בדיקה קצרה של מחירי הדירות באזור.

דירת שני חדרים באזור הצפון תעלה לכם בממוצע סביב 7,000 ₪ בחודש, כאשר כמובן שניתן למצוא דירות זולות או יקרות יותר.

המחיר לדירת  שלושה חדרים נע באזור 8,500 ₪ לחודש,  אך פערי המחירים רחבים הרבה יותר כאשר ישנן דירות זולות יותר ודירות שמחירן גבוה מ10,000 ₪.

 

סיכום

אין ספק שאזור צפון תל אביב הוא אחד האזורים הנחשקים והמבוקשים ביותר. אם אתם מתכוונים לשכור דירה באזור אנו ממליצים לכם בחום להיערך מראש ולקחת בחשבון שזמן חיפוש הדירה יכול להיות ארוך. וודאו היטב שאתם מתחילים לחפש את הדירה מספיק זמן מראש כך שלא תיתקעו ברגע האחרון בלי דירה ותיאצלו להתפשר על דירה שלא אהבתם. בהצלחה!

You may also like...

דילוג לתוכן