שירותי רפואה בצפון תל אביב

אם נכנסתם לכתבה הזו, ייתכן כי אתם נמצאים במצב אשר דורש טיפול רפואי מהיר ומחפשים שירותי רפואה מהירה ויעילה בצפון תל אביב. אם זה אכן המצב, אך גם אם שירותי הרפואה שאתם מחפשים אינם דחופים וניתן לקבועם זמן מה מראש, אנחנו כאן כדי לרכז עבורכם את המידע על כלל המקומות אשר מספקים שירותי רפואה בצורה מהירה ויעילה ונמצאים בצפון העיר.

 

מרכז רפואי רמת אביב – רמת אביב

מרכז רפואי רמת אביב הוא מרכז רפואי אשר ממוקם בקניון רמת אביב, אשר מצוי בצפון העיר.

המרכז הרפואי ייחודי בכך שהוא מחזיק אביזרי רפואה חדישים ומשוכללים. במרכז זה, ניתנים שירותי רפואה מתקדמים, אשר כוללים בדיקות אבחון מצילות חיים. הצוות הרפואי שפועל במרכז מורכב מנבחרת של רופאים מומחים בעלי מוניטין של מקצועיות ללא פשרות.

הבעלים והמפעילה של המרכז הרפואי, חברת נור-מד בע"מ, שמה לה למטרה להוסיף ולשפר את השירותים הרפואיים הניתנים במרכז, תוך שילוב טכנולוגיות מתקדמות שהן חוד החנית בתחום הרפואה העולמית. לאורך כל שנות פעילותו – המרכז שומר על רמה מקצועית גבוהה ומקפיד על מתן שירות איכותי, לרווחת המטופלים ולנוחות הרופאים.

 

Medica סנטר – רמת החייל

מדיקה, או נארא לשעבר, הוא מרכז אשר נבנה עם החזון לפתל מרכז רפואי פרימיום, שיהווה סטנדרט חדש בעולם הרפואי, ויעניק חוויה משודרגת לרופאיו ולמטופליו. אלפי שעות תכנון שכללו חשיבה גם על הפרטים הקטנים ביותר הושקעו במטרה להפוך את מדיקה למרכז רפואי שיהווה את הבחירה של הרופאים והמטופלים כאחד.

המרכז נפתח בשנת 2019 ומתנוסס על פני 4 קומות. לצד מצוינות ומקצוענות רפואית הגבוהה ביותר והרופאים הכירורגיים הטובים ביותר, המרכז רפואי מרגיש כמו מלון בוטיק יוקרתי, עם יצירות אומנות מעוררות התפעלות, מרחבים ציבוריים מרווחים ומוארים, פינות ישיבה נוחות ונעימות, זמינות מיידית לתאום תורים, שירות מותאם אישית ותחושה של ביטחון שעוטפת את המטופל ובני המשפחה.

 

רפואה משלימה בצפון תל אביב – הדר יוסף אפקה

ברחוב יד המעביר 22 בתל אביב, ניתן למצוא את מרפאת כללית אשר מספקת טיפולי רפואה משלימה במסגרתה ניתן למצוא רפואה סינית ודיקור, רפלקסולוגיה, שיאצו, עיסוי הוליסטי, פיזיותרפיה – ליפאדמה, נטורופתיה, טיפול בצמחי מרפא, פרחי באך, טווינא, אוסטיאופתיה ופלדנרייז.

 

לסיכום

אם אתם מעוניינים לבחור להיות מטופלים בשירותי רפואה בצפון תל אביב, מנינו עבורכם מספר מקומות אשר יכולים להיות רלוונטיים עבורכם לקבל את הטיפול אליו אתם נדרשים. שימו לב שחלק מהמקומות שצוינו הם לחברי כללית בלבד, ואילו חלק מהמקומות פרטיים.

You may also like...

דילוג לתוכן