משתלת פרחים בצפון תל אביב

בין אם מדובר באירוע מיוחד כמו יום האם, יום ההולדת של החברה הכי טובה שלנו, יום נישואין, או שאנחנו פשוט במצב רוח לגרום למישהו להרגיש מיוחד, אין אחד מאיתנו שלא צריך מוכר פרחים מקומי אמין שמציע זרים יפים, אביזרים לגינה ומתנות יצירתיות אשר קשורות לצמחיה כמו סלסלות פירות ועוד. אם אתם גרים בצפון תל אביב או סתם נמצאים באזור, הרשו לנו להמליץ ​​לכם על מספר משתלות שאסור לכם לפספס באזור.

 

משתלת מנשה פתאל בע"מ

משתלת פתאל מנשה הוקמה בשנת 1980 בקרית שאול בצפון תל אביב על ידי מנשה פתאל. המשתלה הוקמה על בסיס מסחרי קמעוני כאשר לכל אורך הדרך המסחרית קיבל הלקוח את מירב צומת הלב ואת תחושת הביתיות במשתלה.

במקום, אשר מקבל המלצות רבות בקרב הלקוחות שלו, אשר מגיעים מכל רחבי האזור, ניתן למצוא עצים, שיחים, צמחים עונתיים ותבלינים. כמו כן, ניתן למצוא אמצעי גינון מצוינים שיעזרו לכם לטפח את הגינה שלכם ולגרום לצמחים שלכם להיות במיטבם.

כתובת: קרית שאול, תל אביב.

 

משתלת אהרוני בתל אביב

משתלת אהרוני  נחלקת למספר נישות ביניהן חנות הפרחים המפורסמת, חממת צמחי בית, צמחי גן, כלי בית, מתנות ואביזרי עיצוב. בין שירותי המשתלה השונים ניתן להזמין משלוחים לכל חלקי הארץ, ניתן שירות של עיצוב ואחזקת גינות, עיצוב אירועים, משלוחי יין ופירות קלופים, בלונים, שוקולדים ועוד.

אנחנו ממליצים לכם לבוא ולבקר בחנות בכתובת: משה סנה 81, תל אביב.

 

המשתלה העירונית (אגף שפ"ע)

המשתלה העירונית לא קונה את הצמחים אלא אוספת ברחבי העיר חומרי ריבוי. כלומר חלקים של צמחים שיכולים לשמש ליצירת צמחים חדשים: ייחורים, זרעים או חלוקה. לאחר שהצמחים החדשים במשתלה הגיעו לגודל מתאים, הם מועברים לשתילה בשטחים עירוניים.

כתובת: רמת החייל, תל אביב

 

לסיכום

אם אתם מעוניינים לבקר במשתלות בצפון תל אביב, אלו המקומות המומלצים לכך ביותר.

You may also like...

דילוג לתוכן