חדרי כושר בצפון תל אביב

תל אביב היא עיר מדהימה אשר ידועה בחיי הלילה הסוערים שבה, לצד קולינריה ברמה בינלאומית ואזורי בילוי שלא מביישים את הערים הנחשקות בעולם. העיר מחולקת למספר אזורים. ביניהם – מרכז תל אביב, אשר מהווה גם כמרכז הבילויים וחיי הלילה, דרום תל אביב ידוע בתור אזור יותר אומנותי אשר מאכלס יוצרים רבים וצפון תל אביב אשר מהווה האזור השקט והירוק של העיר ומתאימה למשפחות ופעילויות ירוקות יותר. אנחנו כאן כדי לעזור לכן להבין איפה כדאי לעשות כושר באזור זה.

 

צפון תל אביב – הבחירה הטובה ביותר

כאשר בוחנים את צפון תל אביב שנחשבת האזור השקט והפסטורלי של העיר, ניתן להבחין במגוון רחב של אנשים אשר מבצעים פעילויות כושר הכוללים ריצה, רכיבה על אופניים ועוד. הסיבה לכך שכל כך כיף להתאמן באזור היא היות הרחובות נקיים ושקטים, מלאים בגינות ירוקות ופינות ישיבה.

באזור מצוי פארק הירקון בו ניתן לצאת לשיט או שלחלופין ניתן לעשות פיקניק למרגלותיו. בנוסף, קיימים באזור מוזיאונים רבים, נמל תל אביב המפורסם ועוד מגוון רחב של חופים מרהיבים. מדובר באזור יוצא דופן, הן לאור המרכזיות שלו והן מפני שהוא מציע שקט ונוחות שלא ניתן לתאר.

 

חדרי כושר בצפון תל אביב

אם אתם נמצאים באזור ומעוניינים לדעת איפה חדרי הכושר הטובים ביותר, אנחנו כאן כדי לעשות לכם קצת סדר:

 

1.       חדר כושר גוף ראשון

לא סתם שמנו את חדר הכושר גוף ראשון בראש הרשימה. מדובר בחדר הכושר אשר קיבל את מספר ההמלצות הרב ביותר ביחס ליתר חדרי הכושר באזור. חדר הכושר הזה הוא בעל 25 שנות ניסיון בתחום והוא מספק מעל 70 שיעורים בשבוע ב-5 מתחמי כושר.

כתובת: ארלוזורוב 62, תל אביב

 

2.       קאנטרי נווה אביבים

מדובר בקאנטרי יוקרתי אשר נמצא במיקום מצוין ורחב ידיים וקיים בו ציוד רב עבור המתאמנים שלו. במעבר לשיעורים ומכשירים, חדר הכושר הזה מציע גם בריכה אשר פתוחה בימות הקיץ ומקורה בחורף.

כתובת: יהודה הנשיא 34, תל אביב

 

3.       ספורט סנטר TAU

במידה שאתם מצפינים עד לרמת אביב, ניתן להגיע לאוניברסיטת תל אביב אשר מציעה מרכז ספורט איכותי ביותר.

ניתן למצוא מגוון חוגים הכוללים אימוני PUMP, HIIT, ספינינג, יוגה, צ'י קונג, ופילאטיס. כמובן שגם הם מציעים בריכות – אחת אולימפית ושתיים חצי אולימפיות. כל זאת, לא רק לסטודנטים.

כתובת: חיים לבנון 60, תל אביב.

 

לסיכום

צפון תל אביב הוא מקום אטרקטיבי לכל הדעות. אם אתם מבקרים באזור או גרים פה, אנחנו ממליצים לכם לבקר באחד מחדרי הכושר לעיל ולהתחיל להשקיע בבריאות שלכם.

You may also like...

דילוג לתוכן