מה צריך לדעת לפני שמעסיקים עובדים וירטואליים

במאמר זה נדבר על כל מה שצריך לדעת על עוזרים וירטואליים, מה הם עושים, כמה זה עולה ואילו משימות תוכלו למיקור להם. אם אתה תוהה אם יש לך שאלות לגבי מה שנדרש כדי לעבוד עם עוזר וירטואלי או כיצד למצוא עסק, הנה מה שאנחנו צריכים בשבילך. כאן תוכלו ללמוד מה עוזרים וירטואליים עושים, את מי אתם מגדירים, כיצד לנהל ולהקים אותם ולנהל אותם, את היסודות של מה שעוזרים וירטואליים עושים ואיך להיות, וכמה טיפים וטריקים כדי להקים אחד כזה.

כשאתה מעסיק עוזרים וירטואליים מאתר בנייה או מפלטפורמה בחינם

צעד נוסף הוא ניהול ראיון. זכור שכשאתה שוכר עוזר וירטואלי (או מישהו) לעבודה מרחוק, אתה מוודא שלפונה יש מינימום מיומנויות החלות על התפקיד ומראה שהוא לא נמצא במרכז הג'וב. עיין במדריך שלנו כיצד להשיג את כוח האדם במשרה מלאה מהיתרונות של העסקת עוזרים וירטואליים.

עזור למצוא את האדם שאתה רוצה להעסיק כעוזר וירטואלי במשרדך, באתר הבנייה שלך או בפלטפורמה חינמית כגון Facebook, Twitter, Google + או LinkedIn.

ראשית

עליכם ליצור רשימת משימות שתוכלו להעביר לעוזר הווירטואלי שלכם ולעשות יום יום. ברגע שיש לך מושג טוב מה העוזר הווירטואלי שלך יכול לעשות עבורך, נעבור לחלק הבא של הרשימה שאנו צריכים לחפש עוזרים וירטואליים ונתכנן להקים אותם. ישנם מספר סוגים שונים של עוזרים וירטואליים שניתן להגדיר למגוון פעילויות כמו מכירות, שיווק, שירות לקוחות, ניהול ועוד. כשאתה מזמין עוזר וירטואלי, אתה צריך להיות מסוגל לעשות את כל זה ולעבוד איתו במשרד שלך או באתר הבנייה שלך. ברגע שאתה יודע שאתה רוצה להעסיק עוזר וירטואלי, עליך לדעת היכן למצוא עוזרים וירטואליים המתאימים ביותר למשימות שלך. לאחר שהחלטת באיזה מהשווקים הרבים אתה רוצה להשתמש בכדי להעסיק עוזר וירטואלי, ברצונך ליצור חשבון על אחד או יותר מהם, כך שהוא או היא יוכלו לשכור פרויקטים ומשימות שהם מחפשים עבורך. ברגע שהחלטת להעסיק עוזר וירטואלי, עליך לקבוע פגישה איתו כדי שתוכל לדבר על הציפיות שלך ולהתחיל בתפקיד. לאחר שהחלטת אם להעסיק עוזרים וירטואליים או לא, אתה יכול לקבוע פגישות איתם לפני שתחליט להעסיק אותם, ולדבר על ציפיות ממך ועל מה אתה מתחיל בתפקידך, וכן הלאה.
למידע מורחב על מה צריך לדעת לפני שמעסיקים עובדים וירטואליים עליך לגלוש לאתר fillva.com

בסוף המדריך הזה

יש לך את כל הכלים והאסטרטגיות הדרושות לך כדי להעסיק עוזר וירטואלי, והתנהגת איתם והפכת אותם לנכסים אמיתיים לצמיחת העסק שלך. בסוף המדריך, יש לי את כל הכלים והאסטרטגיות האלה שאני צריך כדי לשכור עוזרים וירטואליים ולהפוך אותם לנכס אמיתי לצמיחה שלך כעסק! עכשיו, כשתדע כיצד להגדיר מספר עוזרים וירטואליים למספר משימות, בוא נדבר קצת על איך לנהל אותן ברגע שיש לך את ההתקנה הזו. לא רק שתוכלו להעסיק עוזר וירטואלי, אלא גם תהיה לכם הבנה טובה יותר של האופן שבו הם עובדים ואיך הגדרנו אותם כך שהם יוכלו להתחיל להוריד את כל מה שיש לכם, מה שנותן לכם זמן לתכנן את ההרחבה. הם: יוכלו להקים עוזר וירטואלי: כעת, כשאנו מכירים את היסודות של העסקת מזכירות וירטואליות, נדבר על סוגי המשימות השונות שעליך לבחור, וכן על כמה מהכלים והאסטרטגיות הטובות ביותר להעסיק אותם. כל אחד מהם. ולא רק בגלל שאתה מעסיק עובד אחד או שניים וירטואליים למשימה או אפילו סתם למשימה. אבל גם בגלל שאנחנו יודעים דרכים וטקטיקות רבות ושונות כיצד להעסיק מספר עוזרים וירטואליים שיוכלו להוריד את הכל מהצלחות שלך בזמן שאתה לוקח את הזמן להרחבה!
לעוד מידע בנושא של מנשה באפשרותך לגלוש לאתר menashe.org.il

כדי לקבוע כמה משימות אתה יכול להרשות לעצמך, עליך לדעת כמה יעלה לך עוזר וירטואלי. תרשים זה אמור לתת לך מושג מה תצטרך לשלם כאשר אתה שוכר עוזרים וירטואליים שיעבדו איתך בכדי להוריד משימות. כמה אתה צריך להוציא על העוזר הווירטואלי שלך: זה תלוי בסוג המשימות שהעוזר הווירטואלי שלך אמור לבצע, וגם בתקציב שלך. מדריך זה מסכם את השאלות החשובות ביותר ששמעתי מאנשים ששוקלים להעסיק עוזר וירטואלי. בחלק הבא אני אגיד לך מה אתה צריך לשלם עבור העוזר הווירטואלי שלך ואז נתעמק בכמה מהשאלות החשובות ביותר שאתה צריך לשאול את עצמך לפני שנעסיק עוזר וירטואלי לעבודה עם העסק שלך. אני מאמין שכל יזם ושאל את עצמו את השאלות האלה לפני שנכנס לעולם הגיוס של עוזרים וירטואליים.

You may also like...

דילוג לתוכן