היתרונות של ציפוי שיניים על פני הלבנת שיניים

עד לפני כמה שנים הלבנת שיניים הייתה האפשרות היחידה לכל מי שרצה חיוך מושלם. אך כיום בזכות התקדמות הטכנולוגיה ניתן לראות שיטות חדשות הנכנסות אל תוך חיינו. אחת מהשיטות המובילות בתחום הזה היא ציפוי שיניים, שהפכה להיות שיטה מועדפת. ציפוי חרסינה לשיניים מביא איתו יתרונות רבים שלא תוכלו למצוא בהלבנת שיניים רגילה. אז מה מבדיל את האפשרות הזאת בהשוואה לאפשרות של הלבנת שיניים רגילה?

ציפוי שיניים שומר על מראה אחיד

אחת מהמשימות הכי חשובות של רופא השיניים זה לשמור על מראה אחיד. כלומר שכל השיניים יהיו באותו הגוון מיד לאחר סיום הטיפול. הרי אם יהיה הבדל בגוונים בין השיניים זה עשוי להגביר את תחושת חוסר הביטחון. ציפוי חרסינה לשיניים מביא לכך שכל השיניים יהיו בדיוק באותו הגוון. מצד שני קשה להבטיח מראש כי במסגרת הלבנת שיניים כל השיניים יהיו באותו גוון.

ציפוי חרסינה לשיניים רלוונטי לזמן רב

זה נכון שגם הלבנת שיניים יכולה להיות רלוונטית לכמה שנים. אך כאשר עושים השוואה בין הלבנה לבין ציפוי, ניתן לראות כי ציפוי מחזיק יותר. כל מי שציפה את השיניים בציפוי חרסינה רואה כי הוא לא צריך לבצע פעולות מיוחדות. הציפוי נשמר, והאיכות שלו לא יורדת ככל שהזמן עובר. הלבנת שיניים מצריכה זהירות מרובה, וכל טעות קטנה עלולה להחזיר אתכם אל נקודת ההתחלה. אם מתחשק לכם לבחור בפתרון לזמן ארוך, זה בהחלט הפתרון הנבחר.

טיפול אפקטיבי כמעט בכל מצב

לא כולם יכולים להלבין את השיניים, ויש כאלה שיצטרכו להישאר עם השיניים כפי שהן. ציפוי חרסינה לשיניים נועד על מנת לשנות את חוקי המשחק. הציפוי גורם לכך שכל מי שלא הצליח להלבין את השיניים, כן יכול לצפות אותן. הציפוי רלוונטי גם במקרים קשים מאוד, בהם ההלבנה לא תהיה כל כך יעילה. גם כאלה שהשיניים שלהם במצב רע יכולים להנות מציפוי איכותי שיחזיר להם את החיוך. אמרו לכם שאינכם יכולים להלבין את השיניים? אז כן תוכלו לצפות אותן!

You may also like...

דילוג לתוכן