קבלני שיפוצים בצפון

בעת שיפוץ הבית במהלך תהליך העיצוב/הבנייה, אתם עובדים עם צוות מתחילתו ועד סופו. כבר מתחילת הפיתוח, נתווה את התוכנית ואת תוכניות הפרויקט כדי שתדע בדיוק למה לצפות. המטרה שלנו היא לספק שירותי עיצוב ובנייה מקצועיים עם שירות לקוחות יוצא דופן, כך שתוכלו להיות בטוחים בשיפוץ מרגש וללא דאגות. ההצלחה של כל פרויקט מתחילה בצוות Sun Design האישי שלך, הכולל יועץ עיצוב, מעצב, מעצב מומחה, מעצב CAD אדריכלי ומוביל פרויקט. המטרה שלנו היא לספק שירותי עיצוב ובנייה מקצועיים עם שירות לקוחות יוצא דופן, כך שתוכלו להיות בטוחים בשיפוץ מרגש וללא דאגות.

צוות המעצבים והבונים שלנו מנהל את הפרויקט שלך מתחילתו ועד סופו

כדי שנוכל לספק שטח העולה על הציפיות שלך. הגישה המקיפה שלנו מבטיחה את השלמת פרויקט השיפוץ כולו מתכנון ועד בנייה. הצוות שלנו מקדיש תשומת לב מיוחדת לפרטים כאשר אנו מספקים שיפוץ מטבחים וחדרי אמבטיה, מבנים חיצוניים ובניית בתים חדשים בהתאמה אישית.

אנו מציעים מגוון שירותים מלא

החל משיפוץ מטבחים וחדרי אמבטיה ועד שיפוץ כל הבית, כולל נספחים. אנו מספקים שירותי בנייה עבור לקוחות מגורים, מסחריים, עירוניים ופדרליים. אנו מתמחים בתיקון טרמיטים ומתגאים בכך שאנו מציעים תמיד שירות אישי לכל לקוח. עם שנים של ניסיון בסיוע לבעלי בתים בראלי, צפון קרולינה, חידדנו את כישורי העיצוב, הבנייה ושירות הלקוחות שלנו.

בעוד ששיפוץ הבית תמיד קשה

אתה יכול להפיג מתחים על ידי עבודה איתנו. אם אתה בעל בית, התקשר אלינו עוד היום לקביעת פגישת ייעוץ חינם. עקוב אחר הטיפים הבאים כדי לבחור את הקבלן המתאים לפרויקט שיפוץ הבית הבא שלך. אנו עובדים עם אדריכלים רבים אשר מנוסים בסוגים שונים של שיפוץ בתים ויכולים למצוא את האדריכל המתאים עבורכם לפרויקט שלכם.

לאחר השלמת התוכניות

הצוות שלנו יצור תקציב ממצה שכדאי לך לבדוק לפני תחילת הפרויקט. בקיצור, אנחנו לוקחים אחריות על פרויקט השיפוץ או הבנייה שלכם מתחילתו ועד סופו. בזמן שאתה כאן, בקר בגלריית התמונות שלנו וגלה עוד על איך אנחנו עובדים. הכירו את הצוות תהליך עיצוב ושיפוץ הבית המוכח שלנו מהרעיון ועד לסיומו, אנו מתגאים במתן תהליך עיצוב ושיפוץ יסודי ומוצלח. אנחנו יצרן בתים מותאמים אישית מכובד מבוסס הפניקס שמתגאה בתהליך בניית הבית החדש ללא רבב שלנו.

אנו עוזרים לכם לעצב ולבנות חלל פנים חם

מזמין ונגיש, כמו גם חוץ עמיד ועמיד שיחזיק את זיכרונות הדורות לכל החיים. ביצענו שיפוץ מלא בבית וביצענו תוספות פרטניות לפרויקטי שיפוץ גדולים. דאגנו להכל, החל משיפוץ מטבחים קטנים ועד לתוספות ענקיות לבית. מאביזרים לחדר שינה ועד לעיצוב חיצוני לחלוטין, השירותים שלנו יהפכו את הבית שלך לאטרקטיבי ופונקציונלי יותר.
למידע מורחב בתחום של קבלני שיפוצים בצפון ניתן לגלוש לאתר shimiaquatics.co.il

כל פרויקטי השיפוץ שלנו למטבחים

חדרי אמבטיה ובתים ישנים משקפים עיצוב ותכנון קפדניים שיוצרים חללי מגורים ייחודיים ונעימים. הפרויקטים שלנו כוללים שיפוצים קטנים, שיפוץ מטבחים וחדרי אמבטיה, שיפוץ מלא של הבית ובניית חצרות בודדות שלמות. כקבלן מסחרי בהנדרסונוויל, אזורי השירות שלנו מתמחים בבנייה מסחרית חדשה, שיפוץ ושיפוץ.

"לבנות פרויקטים באיכות גבוהה ובתים מותאמים אישית

המציעים שירות מותאם אישית. יצירת חברה בעלת מוניטין ללא תחרות במקצועיות ושירות. אנו מעריכים את הקשר עם הלקוחות שלנו ומתייחסים לכל עבודה כאילו אנחנו עובדים בבתים שלנו. תחשוב שירותי בנייה הם הבחירה הראשונה שלך, מכיוון שאנו מתמקדים אך ורק ברכישת שיפוץ ריבוי דירות, אנו המוסמכים ביותר לעבוד בכל נפח.

ב-Corbett Design Build אנו מתגאים בכך שאנו מציעים שירותי עיצוב פנים מקצועיים

דבר עם קבלן כללי מכובד ב-White Bear Lake, מינסוטה היום כדי לגלות מה אנחנו יכולים לבנות עבורך. התקשר לאיגוד בוני הבתים המקומי שלך לקבלת הנחיות כיצד להמשיך ולחוברות כיצד להמשיך. שאלו את עצמכם את השאלות הללו לפני שתחליטו אם תעשו זאת בעצמכם או תשכירו.

הגיוני לאסוף לפחות שלוש הצעות מקבלני שיפוצים שונים, וזו גם דרך טובה להבין את השוק המקומי. עבודה עם קבלן בודד מקלה על התקשורת ומשפרת את הזרימה של התהליך כולו, ולכן אנו מאמינים שתעדיפו את שיטת שיפוץ הבית הזו.

ניהול פרויקטים-השירות שלנו מצוין בשל התקשורת והתהליכים המפתחים שאנו משתמשים בהם

חברה מקצועית וקפדנית ביותר, עם איכות ושירות לקוחות בראש הרשימה. אופק עשה עבודה נהדרת בביתנו בשנה שעברה, כולל שיפוץ שני חדרי רחצה, התאמה של חדר גדול לא גמור ובניית מעבר מהבית שלנו למוסך. עברה שנה מאז שהשיפוץ הסתיים, ואנחנו עדיין מאוד מרוצים מכל השינויים שאופק ביצעה בבית שלנו.

הופתעתי מהשינוי והקלות של פרויקט השיפוץ בקנה מידה גדול זה שנעשה על ידי קווין

כריס והצוות שלהם. תשומת הלב שלהם לפרטים הקטנים, התכנון היצירתי והשימוש בחלל, ואומנות מקצועית הופכים את ערך הבית שלנו להכרה. הגאווה והמחויבות שלנו לאיכות באות לידי ביטוי בכל שיפוץ, שיפוץ או תוספת שאנו מבצעים. מאז 1988, Sun Design ביצעה שיפוצים ייחודיים ועטורי פרסים בצפון וירג'יניה ובמחוז מונטגומרי, מרילנד. הצוות המהימן שלנו מחויב להפוך את הבית שלך לנוח יותר ויקר ערך באמצעות תהליך העיצוב הייחודי שלנו.

ללא קשר לסיבה לשיפוץ

Sun Design עזר לבעלי בתים רבים להפוך את החללים שלא אהבו שלהם למגורים מעוצבים. במשך 25 שנה, Blue Ribbon Construction מסייעת לתושבים באזור ראלי לענות על כל צרכי שיפוץ הבית הפנימי והחיצוני שלהם. מהעבודה הקטנה ביותר ועד לשיפוץ כל הבית שלך, North Cove Construction יכולה לעזור לך.

תודה שבחרת ב-True North Homes & Renovations כדי להשלים את פרויקט השיפוץ או השיפוץ של הבית שלך. North Twin Builders הוא קבלן שיפוץ הבית עם הניסיון הדרוש לכם. מאז 1957, אנו בחברת Think Construction Services משרתים בגאווה את השוק הרב-משפחתי והמסחרי/תעשייתי.

וכדי להתחיל לחשוב איך לסדר את החלל שלך

ביקשנו מהם גם להציע את הרעיונות העיצוביים הטובים ביותר, מהבית לחצר האחורית, ודרכים להפיק את המרב מההשקעה שלך. עיין בשיפוצים מודרניים בבית, בשדרוג ציוד, בשיפוצים מסוגננים ובתוספות לבית. אם אתה צריך שירותי בית או כמה רעיונות לבית, התקשר לסטטן.

החזר ה-ROI שלך על בית יכול בקלות להיות גבוה יותר אם אתה מעסיק את שירותיו של בונה בית מקצועי

חברי מועדון נגידים רבים מתקשים למצוא אנשים מוכשרים לביצוע תיקונים/שדרוגים בתוך ומחוץ לביתם. תארו לעצמכם שאין ערבויות לנזילות במרתף, בעיות בחשמל, אינסטלציה, קירוי וכדומה.

אנו ממליצים בחום על שיפוצים אופק

וממליצים גם לכל מי שמחפש קבלן טוב. השתמשנו ב-Horizon Renovations לעבודות קטנות, אבל החלטנו להשתמש בהם לפרויקטים גדולים. "מצאנו ש-North Point היא בחירה מצוינת לפרויקט הבנייה שלנו. היקף הפרויקט שלנו דורש עבודה רציפה בבית במשך מספר חודשים, אבל אנחנו תמיד יודעים מראש מי יגיע ומתי.

You may also like...

דילוג לתוכן