השכרת חדרי טיפול: טיפים לשכירת מרחב טיפולי

השכרת חדרי טיפול יכולה להיות בחירה מורכבת. למטפל יחיד, שטח המרפאה עשוי להיות ההוצאה הגדולה ביותר שלו; למטפלים קבוצתיים, העלות הקבועה יכולה להיות גבוהה ביותר. הנה כמה טיפים על השכרת מרחב טיפולי שיתאים לצרכי המטפלים והמטופלים.

בחירה מושכלת

אל תתקדמו עם השכרת חדרי טיפול עד שתרגישו בנוח. גם אם המשכיר יגיד לכם שהוא מציע לכם מרפאה במחיר מציאה, או שאתם חייבים "להחליט מהר", הקפידו להגיד לאחרים ולעצמכם שאתם חייבים לקחת את הזמן כדי להרגיש מוכנים, וזה בסדר גם להפסיד את ההצעה.

חשיבה בקטן

אנשים מתמקדים באופן אינטנסיבי במחיר למטר מרובע, אבל במקרים רבים מתעלמים מגודל השטח, מה שמשפיע עוד יותר על מחיר השכרת חדרי טיפול. אם אתם זקוקים לארבעה חדרי טיפול, העסקה הטובה ביותר היא לא בהכרח זו עם המחיר הטוב ביותר למטר מרובע, אלא המרפאה עם תכנון המרחב היעיל ביותר. 

טיפ בונוס: אלא אם כן אתם יודעים בוודאות שאתם הולכים לקיים מפגשי טיפול קבוצתיים רבים, בחרו אפשרות של השכרת חדרי טיפול גדולים. כמו כן, חשבו על ניצול מקסימלי של השטח שאתם שוכרים.

משא ומתן על חידוש חוזי השכרת חדרני טיפול

משכירים יודעים שהעברת מרפאה היא טרחה, הוצאה וסיכון. לכן כשמגיע הזמן לחדש את חוזה השכרת חדרי טיפול, יתכן שתגלו שתעריף השכירות המצוין שהיה לכם בעבר מוחלף בתעריף חדש מעל שווי השוק. 

זה כואב, אבל לא ממש מספיק כדי שתעבירו את המרפאה שלכם. הפתרון: משא ומתן על שיעורי חידוש חוזה לפני סיום החוזה, ולא בתום תקופת השכירות.

סקירת עלויות השטחים המשותפים

בחלק מחוזי השכרת חדרי טיפול נקבע שהשוכר משלם על השטח שהוא משתמש בו באופן בלעדי, וגם על אחוז מהשטחים המשותפים כמו חניות, מבואות, מסדרונות וחדרי שירותים משותפים. יש לקחת בחשבון את כל העלויות הנוספות השונות והמשתנות. 

כאשר העלויות משתנות, הן מותאמות לנסיבות, למשל, אם מדובר בחורף קשה ונדרש יותר כסף לניקוז הגג או גינון חדש באביב הבא. דמי השכירות יכולים להשתנות במידה ניכרת, לכן חשוב לדעת מה יהיו העלויות האמיתיות של השכרת חדרי טיפול ועל מה אתם משלמים.למידי נוסף אודות השכרת חדרי טיפול צרו קשר עם MDC Tel Aviv.

צילום:freepik

You may also like...

דילוג לתוכן